Artikel

za. 1 okt. ’16

Ingezonden brief: Vaker brand door slecht stekkerblok

Ingezonden brief: Vaker brand door slecht stekkerblok

De oorzaak van een recente brand in een zorginstelling was een storing in een stekkerblok. Wij zien dat vaker. Oververhitting ontstaat voornamelijk door de schakeling van meerdere stekkerblokken, gebruik van adapters en het aansluiten van apparaten m…

auteurs

Blijf op de hoogte van alle publicaties van deze auteurs

versie master.33a8b50 · production modus · één maand geleden uitgebracht